رنگ موی‌pure ، رنگی با خواص منحصر‌به‌فرد برای پوشاندن موهای سفید شما + نکات استفاده از آن

Thursday، ۶ Mehr ۱۴۰۲

«رنگ مویpure ، رنگی با خواص منحصر‌به‌فرد برای پوشاندن موهای سفید شما»

رنگ موی pure، بهترين نوع رنگ موی دائمی با 80 رنگ ترکیبی‌ست که حاوی عصاره جلبک‌های دریایی دارای خواص منحصر‌به‌فرد می‌باشد. درصد پائین آمونیاک در فرمولاسیون این رنگ مو بسیار حائز اهمیت است.

از مزایای این رنگ مو می‌توان به رایحه بسیار ملایم به هنگام ترکیب با اکسیدان های اسکرین، قدرت محافظت از پوسته سطح سر و موها بخصوص موهای آسیب ديده و ضعيف به همراه دوام طولانی و درخشش فوق العاده، اشاره کرد. رنگ موی pure برای پوشاندن موهای سفید و خاکستری نیز بسیار ایده‌آل عمل می‌کند.

مهم‌ترین نکته در استفاده از رنگ موی pure استفاده صحیح و درست از آن، هنگام رنگ کردن مو است. شما باید با تکنیک‌های حرفه‌ای استفاده از این رنگ مو آشنا باشید تا نتیجه‌ای دلخواه و فوق‌العاده بگیرید.

بنابراین در این مقاله سعی داریم با معرفی روش صحیح استفاده از این رنگ مو و مطرح کردن نکات مهمی که باید هنگام استفاده‌ی این محصول رعایت کنید، شما را در رسیدن به رنگی ایده‌آل و مویی زیبا و درخشان، یاری کنیم.

در اولین مرحله به شرح روش استفاده درست از این رنگ مو می‌پردازیم:

بهترین روش استفاده از رنگ موی pure

رنگ موی اسکرین به دو صورت متفاوت قابل استفاده است:

  1. نيمی از محتويات تيوب (50 ميلي‌ليتر) همراه با 75 ميلي‌ليتر از اكسيدان اسكرين (1 حجم رنگ با 1.5حجم اكسيدان) را مي‌توان برای رنگ آميزی معمولی (نرمال) استفاده نمود.
  2. همان مقدار از تيوب (50 ميلي‌ليتر) را مي‌توان طبق جدول زير با اکسيدان مخصوص برای بدست آوردن پايه های روشن‌تر تركيب نمود.

با توجه به این جدول به نکات مهم زیر دقت کنید:

  • برای بدست آوردن پایه‌های خیلی روشن‌تر (در گروه روشن‌کننده‌ها یا ss) می‌توان مقدار 50 میلی لیتر از رنگ مو را با 100 میلی لیتر از اكسیدان 12% یا vol 40 اسكرین تركیب نمود. (نسبت 1 به 2 یعنی 1 حجم رنگ با دو حجم اكسیدان قوی)
  • دقت کنید که به علت حرفه‌ای بودن رنگ موی pure از یک ترازوی دقیق با دقت 2 گرم برای به دست اوردن یک مخلوط درست و کامل، استفاده نمایید.

روش صحیح رنگ‌آمیزی مو بعد از ترکیب رنگ موی pure:

هنگامی‌كه برای اولین بار موی خود را رنگ می‌کنید (یعنی رنگ موی خود را تغییر می‌دهید و رنگ جدیدی روی موی خود می‌گذارید) رنگ آمیزی را 5/2 سانتی‌متر بالاتر از ابتدای ریشه شروع نمایید. این روند را برای تقریباً نیمی از زمان رنگ آمیزی كه در جدول بالا اشاره شد ادامه دهید، سپس مخلوط رنگ مو را به ریشه ها نیز مالیده، طبق جدول بالا زمان رنگ آمیزی را کامل نمایید.

یک مثال واقعی:

روش آبکشی:

رنگ روی موها را با کمی آب گرم رقیق کنید و رنگ رقیق شده را در طول ساقه‌ها به آرامی ماساژ داده و کاملا بخش نمایید.

رنگ‌آمیزی مجدد:

برای رنگ‌آمیزی مجدد (ریشه موهای طبیعی درآمده) رنگ آمیزی را از ریشه‌ها و از ناحیه پشت گردن آغاز نمایید. در حدود 10 دقیقه پایانی، در حالی که رنگٍ روی موها را با کمی آب گرم رقیق کرده‌اید، رنگٍ رقیق شده را در طول ساقه موها به آرامی ماساژ داده و كاملاً پخش کنید. پس از اتمام زمان مورد نظر، به خوبی آبکشی نمایید.